5 iulie 2010

Emil Boc şi-a donat salariul pentru şase familii sinistrate din judeţul Suceava



Prim-ministrul României, Emil Boc, şi-a donat salariul pentru mai multe familii din judeţul Suceava care au avut de suferit în urma inundaţiilor din ultimele zile. Anunţul a fost făcut de preşedintele Consiliului Judeţean Suceava, Gheorghe Flutur, care a precizat că premierul i-a lăsat o sumă de 6.000 de lei, reprezentând salariul său, banii urmând să fie donaţi la şase familii sinistrate. Flutur a precizat că fiecare familie va primi câte 1.000 de lei. El a adăugat că ajutorul va ajunge la trei familii din comuna Zamostea, pe care le-a vizitat în cursul zilei de ieri, restul de bani urmând să ajungă la alte familii afectate de inundaţii din judeţ.


----------------------
Parerea mea !

Cu donatul hai sa zicem ca o cred , dar ca el ia salar de 6.000 de lei imi este greu de crezut!:))

Dupa ce la huiduit lumea bine , cred ca si-a spus "hai sa imi fac o imagine buna si sa ajuti si eu cativa sinistrati!"

Cacanari politicienii astia!
(pentru persoanele care au ceva de reprosat , a fost doar parerea mea!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

în limita bunului simţ

Reclama