1 iulie 2010

Cele mai penale bancuri citite!

Haideti sa va arat niste bancuri care am ras cu lacrimi :)) ! ...

1 -- 3 tipi,mor toti 3 in aceeasi zi,la aceeasi ora,si se intalnesc in cer la usa lui Sf. Petru.
Cum inauntru,era foarte alomerat,Sf Petu le propune un targ.Le propune sa ii spuna fiecare povestea,si modul in care a murit,si povestea cea mai dramatica,evident castiga.
Incepe primul..
-Era o zi obisnuita,si am scapat mai repede de la servici,si cum aveam suspiciuni ca nevasta.mea ma insala..am mers acasa.Am urcat pana la etajul 25 pe scari,ca sa nu auda liftul,si am dat buzna in casa.
O gasesc dezbracata,dar ea imi spunea ca facea gimnastica.Eu nu o cred,asa ca nervos il caut pe tip.Brusc..gasesc un tip,mort de frica,dezbracat,amarat,care se tinea de bara de la balcon,asa ca iau bata de baseball,si incep sa il bat,pana cand el cade.Cade 25 de etaje,si cade pe o prelata,iar apoi ricoseaza in niste boscheti,si nu pateste nimic,asa ca eu nervos ma duc dupa frigider si il arunc.Din pacate mi se infasoara cablul frigiderului de picior,si ma trage..si mor.

Incepe Sf Petru sa rada..si ii spune celui de al 2 lea sa inceapa.

Pai euuu,lucram.Spalam geamurile unui bloc la etajul 26,cand brusc mi se rupe o coarda,si alunec pe schela.Din cauza unui surub care iesea in afara,mi se rup toate hainele,si cumva cad,dar din fericire ma prind de bara de la balconul de la etajul 25.Brusc,ajunge un tip cu ochii rosii,si cu o bata,si incepe sa ma bata.Eu cad 25 de etaje,pe o prelata si in niste boscheti.Nu patesc nimic,dar brusc vad cum cade de la etajul 25 un frigider,cu un tip dupa el tipand.Si mor.
Incepe iarasi Sf Petru sa rada,spunandu.i tipului care a ramas,ca povestea lui trebuie sa fie buna,daca vrea sa intre.
Incepe al 3 lea.
Pai ma,eu eram la o tipa acasa,si o futeam,cand de o data ajunge sotul ei,si eu mort de frica nu am stiut unde sa ma ascund,asa ca m.am ascuns in frigider.


2 -- Intr-un bar, la o ora inaintata, un tip marcat de numarul de pahare scoate un ragait gospodaresc. O doamna de langa el ii replica jignita:
- Nu ti-e rusine sa ragai asa inaintea unei doamne?
- Ma scuzati, n-am stiut ca era randul dumneavoastra!


3 -- Bula merge la scoala si,in clasa se afla diriginta.Se uita Bula la ea si spune:”doamna diriginta va dau 3 milioane va dati bluza jos.Dirginta:”Bula suntem la scoala!” la care Bula:”3 milioane” si ii pune pe catedra,diriginta se gandeste la “criza” isi da bluza jos,dupa 2 min Bula iarasi”doamna diriginta va dau 2 mil va dati fusta jos?”la care diriginta “Bineinteles!” ,dupa 3 minute Bula o analizeaza si spune:”doamna diriginta inca 5 milioane si va dati lenjeria intima jos!” ,diriginta ramane “masca”,si ii spune”cum sa nu “in gandul ei “ce bine imi prind mie banii astia”,dupa alte 10 min Bula hotarat,”doamna diriginta va dau inca 7 milioane ma lasati sa va f*t o data?” la care ea “Da,pentru banii aia…”,dupa o jumate de ora Bula se termina,o saluta pe diriginta si iese din clasa.Dupa 15 minute directorul hotarat intra in clasa si ii spune dirigintei”Femeie…ti`a adus Bula salariu`?

4 -- Cum se urca 1 elefant intr`o masina?
R: Greu.
Cum se urca 2 elefanti intr`o masina?
R: Foarte greu
Cum se urca 4 elefanti intr`o masina?
R: 2 in fata , 2 in spate

5 -- - Domnisoara, dansezi?
- Nu stiu, stai ca ma duc sa o intreb pe mama.
- Auzi, intreab-o si daca ti-o tragi, ca sa nu faci doua drumuri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

în limita bunului simţ

Reclama