30 iunie 2010

Totul sa intamplat in cateva secunde!

Eram intr-o seara la ora 20:00 jucam poker cu prietenii intr-un garaj (eram la tara la bunici) , deodata observ un nor negru pe cer mi-am dat seama ca e ploaie dar nu i-am dat importanta , dupa jumatate de ora dintr-o data agitatie multa , satenii erau cu animalele suparati mergeau spre deal , noi prima data nu ne-am dat seama de nimic pana cand o femeie plangand vorbea cu cineva din apropiere , am iesit si noi afara sa vedem ce s-a intamplat , am intrebat in stanga in dreapta si am auzit ca au venit inundatiile , deja cand am auzit prima data nu mi-a venit sa cred dar dupa aceea totul a inceput sa se lege , ploaia,oamenii suparati,agitatia.Totul s-a intamplat din cauza unui parau care a crescut in cateva secunde a ajuns la inaltimea de peste 1 metru , lumea din zona paraului au fost inundati periculos .. printre care si un om a murit , o senzatie pe care nu vrei sa o ai cand vezi atata lume suferind !

Priviti doar un video din acel sat cum era apa!



3 comentarii:

  1. Doamne fereste!!!Dezastre peste dezastre...:(:(:(...Asta e ce sa facem....cum va fi voia Domnului!.:(..

    RăspundețiȘtergere
  2. bn k a trecut tot#:-s


    :-"


    PS:Fain blogu`:*

    RăspundețiȘtergere
  3. :) e ceea ce meritam :-j atata lume tampita :-j !!
    ps : heep going ! :*

    RăspundețiȘtergere

în limita bunului simţ

Reclama